torsdag 7. april 2011

Jeg velger meg April!

Når man tenker på det, skulle det ikke være så vanskelig å holde en blogg varm.
Du tenker kanskje at vi har aaalt for mye å gjøre, og at vi opplever så mye at vi ikke engang klarer å få det ned på papiret? Det kan jeg forstå. 


Måndered har løpt av gårde og våren har hatt sin innmars her.
Jeg velger meg april. Hurra! 
Ute er det skinnende sol, blankblå himmel og temperatur for t-skjorte, solbriller og is.
Is-sesongen har endelig startet. En glede for både store og små!


En oppdatering på hva som har skjedd de siste månedene sa du??
Okei, here we go:


  • Ettåringsbesøk til Carisle og Barrow: En virkelig go'stemning! Magesmuskler ble trimmet og smilet hengte seg opp.
  • Flytting: Vi bor begge i kirkas nye leilighet. Engelsk tips: Det kan ta 8 uker før kjøkkenet begynner å få form.
  • Sesongskifte: Vår! En glede for alle! Endelig er det varmt i kirka. Hurra!
  • Fotballkamp: Tur til Manchester!
  • Besøk: Familie og venner - gratis mat og ekstra lommepenger. Jey!

Åkei, vi vet faktisk ikke hva vi har gjort de siste ukene (hello goldfisk-memory). Vi vet bare at tiden forsvinner.
Vi (les: Vermund) skal legge ut bilder fra London. Ja, det er alltid den eminente fotografen som gjør har den oppgaven;)
Noen må være fotograf, mens andre er motivet. 

Vi hadde forresten også et lite besøk av TT-studenter ved Bibelskolen i Grimstad denne uken.
Alltid stas å treffe nordmenn. Apropo normann, vi har også fått enda en nordmann i kirka! Fire nordmenn i samme engelsk kirke må vi få skryte over.

2 mnd igjen. Nå søker vi både på skoler og jobber for neste år. Hva vi gjør neste år er det bare Gud som vet.
Og han har ALLTID kontrollen -  Takk for det!

"Så formaner jeg dere, jeg som er fange for Herrens skyld, at dere lever et liv som er verdig det kall dere har fått,  i mildhet, ydmykhet og storsinn, så dere bærer over med hverandre i kjærlighet. Sett alt inn på å bevare Åndens enhet, i den fred som binder sammen." Ef. 4.1-6

Ha en velsignet dag!

(Cecilie har bursdag 11. april er klar for å fylle hele....22 år. Hurra!)


Ingen kommentarer: